Moje ulubione plakaty polskich artystów/ Polish Poster Gallery

14.9.15

Przygotowałam dla Was cztery zestawienia z moimi ulubionymi polskimi plakatami (pod każdym zestawieniem, linki do sklepów). Przyznaje, że wybór był ciężki :) Tym bardziej, ze starałam się dopasować plakaty kolorystycznie, po sześć w każdym zestawieniu. Jestem ciekawa, czy któryś wpadł Wam szczególnie w oko? 



1. THE DOOM GENERATION, Patryk Mogilnicki
2. Noel, Edgar Bąk
3. Pan Veroux, Homework: Joanna Górska, Jerzy Skakun 

4. Tilda, Patryk Mogilnicki 

5. Less is more, Zupagrafika
6. POST/ERA, stuido Syfon dla Institute of Design Kielce

 

 

1. Leonard cohen, Dawid Ryski

2. Verdi, Władysław Pluta
3. Sia, Dawid Ryski
4. WARSAW IMPROVISERS ORCHESTRA, Patryk Mogilnicki
5. Pharrell Williams, Dawid Ryski
6. Dizzie Gillespie, plakat z serii Jazz Greats, Waldemar Świerzy

 

 

1. Blade Runner, Michał Książek

2. Girl and Taxi Driver, Marek Płoza-Doliński
3. Tymczasowy Raj, Mieczysław Wasilewski
4. Śmierć w Wenecji, Homework: Joanna Górska, Jerzy Skakun
5. Śniadanie u Tiffany'ego, Michał Książek
6. Red Lips - Lipstick, Ewa Frysztak



1. Prayżanka, Waldemar Świerzy

2. Gone With The Wind, Homework
3. Short film About Love, Pągowski
4. Fashion 1, Magdalena Pankiewicz
5. Cyrk: Kobieta na trapezie, Mieczysław Wasilewski
6. Million dollar hotel, Marcelina Amelia








39 comments:

  1. Bardzo ciekawe zestawienie. Najbardziej podoba mi się ta seria na końcu postu:-)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ciekawe plakaty. O wiele lepsze niż takie, które pokazywane są na billboardach:-)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ciekawe kontrasty - to łaczy je wszystkie :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo eleganckie i minimalistyczne formy!

    ReplyDelete
  5. Plakaty mają jednak coś w sobie. To się po prostu czuje.

    ReplyDelete
  6. Zupagrafika- mój ulubiony w Twoim zestawieniu- bo "bawi i uczy"! ( a pracownię grafiki założył w
    Poznaniu hiszpański grafik zakochany w polskiej szkole plakatu- no ale ty bez wątpienia to wiesz;P)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo ciekawe i zmuszające do myślenia plakaty - bardzo dobra robota!

    ReplyDelete
  8. Ja uwielbiam plakaty a te są bardzo ładne!

    ReplyDelete
  9. Bardzo ciekawe zestawienie. Kilka z nich z chęcią powiesiłabym w naszym m.
    Pozdrowienia z odświeżonego My Sweet Dreaming Home :)

    ReplyDelete
  10. Nie no super niektóre projekty!

    ReplyDelete
  11. Łowca androidów genialnie by wyglądał na mojej ścianie :)

    ReplyDelete
  12. Świetne zestawienie - linki bardzo się przydadzą :)

    ReplyDelete
  13. Ja mam cała kolekcję plakatów filmowych na dużej ścianie i robi to wrażenie na wszystkich gościach, polecam takie rozwiązanie :)

    ReplyDelete
  14. O! Byłam w tam roku na wykładzie państwa (autorów) plakatu nr 3 (pierwszej 3), ciekawy styl prac :)

    ReplyDelete
  15. Ciekaawe połączenia na tych plakatach widzę.

    ReplyDelete
  16. Śmierć w wenecji kojarzy mi się tylko z "Chłopaki nie płaczą" :D

    ReplyDelete
  17. Super plakaty! uwielbiam taki styl :)

    ReplyDelete
  18. Wszystkie są ciekawe, inspirujące i urzekające, ale muszę przyznać, że najbardziej spodobał mi się zestaw numer 2 - przede wszystkim ze względu na kolorystykę :)

    ReplyDelete


  19. Now you have to know how you can make your limited edition t shirts,banner, egne,USB stick, logo etc better,so that you can learn what makes design, and how you can make your design better. visit us: plakat design online

    ReplyDelete
  20. Plakaty z pierwszej części postu to mistrzostwo świata!

    ReplyDelete
  21. Kilka propozycji chętnie zawiesiłabym w swoim pokoju :)

    ReplyDelete
  22. Ja też, np. Dizzie Gillespie, plakat z serii Jazz Greats, Waldemar Świerzy. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  23. Przeminęło z wiatrem, najlepszy!

    ReplyDelete
  24. Szkoda, że dziś takich plakatów już się nie robi... a właściwie, że nie robi się ich tak dużo, bo jednak wciąż trochę ciekawych jest i to też polskich artystów. A te tutaj to mistrzostwo!

    ReplyDelete
  25. Wydaje mi się, że czasem można ten styl trafić na plakatach teatralnych przedstawień i imprez w miastach takich jak Kraków, Warszawa, Poznań czy Wrocław, ale nie dla nowych filmów. Trochę szkoda.

    ReplyDelete
  26. mnie też kilka wpadło w oko :) akurat robię remont w pokoju więc kto wie :D

    ReplyDelete
  27. Zdecydowana większość trafiła w mój gust :) Naprawdę świetne pomysły :)

    ReplyDelete
  28. no fajne fajne ale może by tak coś nowego? jakiś wpis?

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. Takie plakaty miały charakter i styl! :)

    ReplyDelete
  31. Świetne plakaty - z pewnością taki jeden dobry plakat fajnie ożywi wnętrze :D

    ReplyDelete
  32. Fajne zestawienie, plakaty są fajnym sposobem na ozdobienie ściany:)

    ReplyDelete
  33. Problem w tym że obecnie sztuka plakatu zanika. Może to gust zleceniodawcy ;) Jak nie ma szalonych kolorów i jednoznacznej grafiki to plakat się nie przebija.

    ReplyDelete
  34. Ale takie plakaty fanie by wyglądały w formie obrazu na płótnie lub nawet dużej fototapety :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...