"Zielony" trend - plakaty Hagendornhagen

31.7.15

Pisząc o plakatach skandynawskich, nie mogę Wam nie wspomnieć, o ostatnim gorącym trendzie. Gdziekolwiek nie spojrzę, na blogach skandynawskich królują motywy botaniczne - przyrodnicze. Wcale mnie to nie dziwi, gdyż piękno przyrody jest niedoścignione. Każda kreska, gra barw- obrazy, muśnięte pędzlem matki natury potrafią zachwycić i zainspirować niejednego malarza czy grafika.

 

Szczególnie urzekły mnie plakaty z liśćmi ( i z tego co widzę, nie tylko mnie). Od jakiegoś czasu marzę o własnej grafice z liściem monstery dziurawej. Idealny zielony dodatek do minimalistycznego wnętrza.  Żywy akcent na białej ścianie, koniecznie w prostej, drewnianej ramce. Na przeciw moim oczekiwaniom wyszły plakaty Hagedornhagen, duńskiego studia założonego przez dwóch fotografów: Madsa Hagedorn-Olsena i Andersa Morella. Oprócz plakatów z motywem liści, Hagendornhagen ma w swojej ofercie serię grafik z owadami. Wszystkie printy cechuje bardzo wysoka jakość i dbałość o detal. 

Plakaty świetnie odnajdą się nie tylko  we wnętrzach minimalistycznych czy skandynawskich,  również doskonale będą kontrastować z klasycznymi meblami i antykami .

Tym większa moja radość, że plakat znalazłam w polskim sklepie designzoo.pl

Jestem ciekawa, czy Wam któraś grafika, przypadała szczególnie do gustu?







images via: hagedornhagen

36 comments:

  1. Zauroczona jestem tymi plakatami kolejny raz :)
    Marta

    ReplyDelete
  2. Genialny jest ten motyw botaniczny!A jestes w stanie mi powiedzieć jak nazywa się ta roslinka z pierwszego i drugiego plakatu? Pojawia sie ona czesto w filmach z lat 60 (♡) i nie znam jej nazwy a bardzo chcialabym miec ja na swoich parapetach:) z góry dziękuję za pomoc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daria to własnie monstera o której piszę wyżej :) Roslinka przyzywa własnie swój renesans i widzę ją w co drugim skandynawskim wnetrzu ;)

      Delete
  3. Ja wybrałabym motyle, piękne są i zastanawiam się jak wyglądałby w mniej minimalistycznym wnętrzu

    ReplyDelete
    Replies
    1. własnie nad motylami zastanwia się moja mama. Salon ma w stylu klasycznym i sporo antyków... wydaje mi się ze będą świetnie pasować. Jak się na nie zdecyduje na pewno pokazę wnetrze na blogu ;)

      Delete
  4. Taki plakatowy evergreen, w sam raz dla tych co nie mają ręki do roślin. Oczywiście monstera "rządzi"! ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monstera juz chodzi za mna od dłuższego czasu. Musze miec na plakacie i w postaci zywej roslinki ;)

      Delete
  5. Bardzo ciekawa propozycja na zagospodarowanie gołych ścian:) Pewnie zdecydowałbym się bardziej na liście i inne rośliny niż na owady, które trochę mnie odstraszają;D

    ReplyDelete
  6. Gdzie można kupić tego żuczka z pierwszego zdjęcia ? :) Kasia

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajnie wyglądają zwłaszcza te liście z cieniami - wygląda jakby to było w 3D. Super pomysł na ozdobienie ścian!

    ReplyDelete
  8. Super, mnie szczególnie do gustu przypadło to zdjęcie / grafika z tym kwiatem w tle i fajnymi kontrastowymi, pomarańczowymi literami! Bardzo ładne

    ReplyDelete
  9. Nie przepadam za owadami w naturze, ale na grafikach prezentują się wspaniale! Świetnie wygląda zestawienie zielonego motywu na plakacie z żywym okazem rośliny. Taki evergreenowy kącik to prosty sposób na niebanalną, niepowtarzalną aranżację. Właśnie szukam pomysłów na ożywienie salonu i te inspiracje mocno do mnie przemawiają. Zdecydowałabym się na motyle, ewentualnie ważki i roślinny susz z ostatniego zdjęcia (przy okazji – niezła kanapa). Świetnie, że można coś takiego dostać w Polsce, dzięki za ten post!

    ReplyDelete
  10. Mnie najbardziej podobają się motylki, bardzo ładnie komponują się z otoczeniem i są takie delikatne :)

    ReplyDelete
  11. motyle są rzeczywiście fajne, ale te zielone liście fajnie kontrastują :)

    ReplyDelete
  12. No piękne te plakaty. Bardzo ładnie wyglądają.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Super motywy - myślę, że ta przestrzeń na tych obrazach powoduje, że są one takie lekkie i że pasują do wszystkiego!

    ReplyDelete
  14. Super, lubię taką grę kontrastów - fantastyczny pomarańczowy kolor!

    ReplyDelete
  15. Moim zdaniem wyglądają wspaniale, zwłaszcza owady :)

    ReplyDelete
  16. Mnie najbardziej podobają się motylki :) Wyglądają pięknie :)

    ReplyDelete
  17. mi też najbardziej motylki :) one są takie delikatne, znaczy w sumie wszystko jest delikatne ale te robaczki nie wzbudzają tak mojej sympatii jak właśnie motylki :D fajny pomysł, pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. Podobają mi się takie plakaty.
    Niby proste, bo w sumie na białym tle jakieś roślinki i robaczki, ale już można z tego stworzyć fajną galeryjkę w salonie czy innym pomieszczeniu.
    Dobra opcja też do pokoju dziecięcego :) Fajne, pobudzające kreatywność rozwiązanie.

    ReplyDelete
  19. Część osób stwierdziłaby, że przypomina to nieco eksponaty z muzeum przyrodniczego, ale w mojej opinie to doskonale dobrany dodatek do domu :)

    ReplyDelete
  20. Bardzo ciekawe wykorzystanie motywów owadów. Bardzo podobają mi się te w odcieniu zieleni:-)

    ReplyDelete
  21. Motyle robią naprawdę niesamowite wrażenie:-)

    ReplyDelete
  22. Bardzo ciekawe i nieszablonowe propozycje plakatów.

    ReplyDelete
  23. Pierwszy zestaw wygląda najlepiej.

    ReplyDelete
  24. świetnie komponują się z surowym wnętrzem :)

    ReplyDelete
  25. Coraz więcej widzę u znajomy podobne plakaty. Nie mniej częściej sięgają po te z roślinami. :)

    ReplyDelete
  26. Niby niewielki akcent, ale od wnętrze staje się nowoczesne i ciekawe :)

    ReplyDelete
  27. Uwielbiam plakaty z motywami roślinnymi i zwierzęcymi - pięknie zdobią wnętrze. Twój blog jest wyjątkowo ciekawy, chciałabym, aby znalazł się na liście najlepszych blogów o wystroju wnętrz! Zapraszam na stronę http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/, gdzie można pobierać odznakę Blogu na medal :)

    ReplyDelete
  28. Motywy palmy są w dalszym ciągu modne, bardzo silny trend

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...