Wishlist: May/ Majowa lista życzeń

5.5.15





Granatowy pled, H&M Home - koce z H&M, cenię za prostotę i klasyczne kolory. Ten z zestawienia wyżej niestety nie mogłam znaleźć w sklepie internetowym (mam nadzieję, że się jeszcze pojawi), ale widziałam go na półkach w jednym ze sklepów w Poznaniu.

 

Serum, Kiehl's Midnight Recovery Concentrate - tak jak kosmetyki kolorowe ograniczam do jednego ulubionego podkładu, tuszu do rzęs i różu, to z tych pielęgnacyjnych stale poszukuję nowych perełek. Bardzo jestem ciekawa tego kultowego już kosmetyku. 

 

pędzel do różu, MAC - marzy mi się on od dłuższego czasu. Spory wydatek, ale mam nadzieję, że na lata ;)

 

koszula, Mango -  Po prostu kocham koszule w kratę ;)

 

Plakat, Play With, Cinqpoints - coś dla architektów lub wielbicieli architektury. Plakat francuskiej marki Cinqpoints. Koniecznie zwróćcie uwagę na inne plakaty i gadżety od Cinqpoints. Świetny pomysł na prezent.

 

 Plakat, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Marcelina Amelia- plakat polskiej artystki, jednego z moich ulubionych filmów.

 

Czajniczek Hario Bouno - prezent idealny dla każdego miłośnika kawy. Klasyka w najlepszym wydaniu.

 

Kubki termiczne New Norm, Menu -  Kolekcja New Norm od Menu podbiła serca blogerów na całym świecie.Piękny design, subtelna kolorystyka, prostota, która nigdy nie wyjdzie z mody. Trzy powody do których muszę je mieć ;)

4 comments:

  1. Grafiki, plakaty, fotografie... To coś dla mnie!
    Czekam z niecierpliwością na Twój przewodnik :)
    Pozdrawiam!
    Marta

    ReplyDelete
  2. Piękny plakat i czajnik.
    Z przyjemnością poczytam Twój przewodnik :)
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...