Wnętrza polskiej pracowni ze Szczecina

5.3.15

Ostatnio zapowiadałam, że będzie na blogu więcej polskich akcentów.  Dlatego dzisiaj pokażę Wam realizacje pracowni Jacka Kolasińskiego ze Szczecina. 

 

Wnętrza zachwycają rozmachem, detalem i ciekawymi akcentami kolorystycznymi. Przemyślane w każdym szczególe. Projekty pracowni Loft  najczęściej dotyczą adaptacji poddaszy, budynków po przemysłowych oraz renowacji starych domów. Ciekawą realizacją jest np adaptacja stuletniej kuźni. Architekt nie tylko skupia się na ogólnym zagospodarowaniu przestrzeni, ale również projektuje do nich meble, wyszukuje i odnawia ikony designu takie jak np meble Arne Jacobsena czy Kaia Kristiansena. Całość wieńczą niebanalne grafiki, dywany i ceramika.

Aż dziwię się,  że piękne lofty pracowni ze Szczecina zostały prawie niezauważone na polskich stronach, blogach, w  magazynach wnętrzarskich.... bo na zagranicznych już zdarzyło mi się znaleźć zdjęcia realizacji Jacka Kolasińkiego. Szczerze, dawno nie trafiłam na tak świetne projekty wnętrz.  Zupełnie inne od tych, które znajdujemy w sieci.  A Wy, co o nich sądzicie?

 

 

Dom pod Berlinem









fotografie: Karolina Bąk, via: loft.szczecin.pl

 

Loft pod Berlinem




fotografie: Karolina Bąk, via: loft.szczecin.pl

 

Mieszkanie na Pogodnie







 fotografie: Karolina Bąk, via: loft.szczecin.pl

13 comments:

  1. loft pod Berlinem- toż to jest cudo! Genialne i bardzo w naszym stylu ;)

    Arch/tecture- blog pełen designu i inspiracji!

    ReplyDelete
  2. Zachwycił mnie ten minimalizm, acha i kot ;)

    P.S. W pastelowym domku jest jeszcze kilka nagród do rozdania :) zapraszam na CANDY :)

    http://pastel-home.blogspot.com/2015/02/candy.html?showComment=1425589420704#c9211846271557228501

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha czekałam aż ktoś zwróci uwagę na kota ;)

      Delete
  3. Świetne aranżacje:) dom pod Berlinem wygląda niesamowicie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że wnętrza się spodobały. Na pewno będę uważnie śledzić kolejne realizacje tej pracowni :)

      Delete
  4. Bardzo fajne. Moją uwagę przykuwa przede wszystkim ciekawie zaprojektowane oświetlenie w tych pomieszczeniach.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi właśnie detale bardzo podobają się w tych wnętrzach :)

      Delete
  5. Piękne! A ten kot też fajny :)

    ReplyDelete
  6. Piękne wnętrze. Kolorystyka bardzo mi się podoba, a wszystkie elementy współgrają ze sobą genialnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kolorystyka nietypowa. Np ten kolor sofy! I faktycznie świetnie ze sobą to wszystko współgra :)

      Delete
  7. Cudowny miks historycznych wnętrz z nowoczesnością i elementami retro! Mój ulubiony!
    Bardzo przemawiają do mnie te kanapy w ciepłej klasycznej barwie i krzesła w miodowym kolorze drewna (wygląda na teak?) dają tyle energii i kontrastu stonowanym wnętrzom ile trzeba!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...