Colour Trend: Pastel green/ Trendy kolorystyczny: Pastelowa zieleń

18.3.15

Zapachniało wiosną. Dzisiaj kolor: Lekki, świeży, delikatny. Pięknie wkomponuje się on w białe, skandynawskie wnętrza. Zagra świetnie w duecie z naturalnym drewnem. Rozjaśni każdą szarość. Szalenie modny w tym sezonie.

Ps. Koniecznie muszę mieć te młynki do menu ;)

Tylko spójrzcie:

 

 







Pastelowa zieleń połączyłam z miętą, szarościami i srebrem. Wszystkie produkty znajdziecie w moim ulubionym duńskim sklepie stilleben.  W Polsce ciekawe dodatki do wnętrz znajdziecie w kapibarze czy designzoo (zamówiłam tam np kubek Studia Arhoj) szczerze polecam! Nawet jeżeli nie znajdziecie czegoś w ofercie warto napisać do nich wiadomość, może będą w stanie pomóć... ja w ten sposób zakupiłam klipsy od Hay ;)




plakat: Cirkus Hein, ATWTP
pościel: Sea, AIAYU
kubek: Sip Cup, Studio Arhoj
świecznik: Ferm Living
pudełko srebrne: Syuro, AIAYU
komoda: Asplund

6 comments:

  1. Dziękuję za polecenie Kapibary, młynki Menu można kupić właśnie u nas! Serdecznie pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma za co! Uwielbiam Kapibarę, właśnie za niebanalne dodatki do wnętrz i design przez duże D ;) Chyba w kwietniu skuszę się na małe zakupy ;) Pozdrawiam!

      Delete
    2. Zapraszam wcześniej po kod rabatowy, ...-;) AW

      Delete
  2. Dokładnie takiego zestawienia kolorystycznego potrzebuję w mojej sypialni.
    Dzięki za inspirację!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Piękna ta pastelowa zieleń i zaprezentowane dodatki oczywiście też. Muszę się rozejrzeć za czymś w tym rodzaju żeby trochę ocieplić moje mieszkanie.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...