Colour Trend: Blue/ Trendy kolorystyczne: Niebieski

13.3.15

Witajcie! :) Przy okazji posta o trendach na rok 2015, prognozowanych przez Li Edelkoort, wspomniałam,  że stworzyłam subiektywną listę trendów. Zrobiłam ją na bazie własnych obserwacji. 

Zacznijmy od kolorów. Dla wielu z Was, nie będzie może tutaj nic odkrywczego, bo wszystkie barwy wybrałam na podstawie nowych kolekcji znanych marek, czy zagranicznych magazynów... Jednak wierzę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Wytypowałam trzy kolory. Na pierwszy ogień: Niebieski. Wyrazisty. Intensywny. Głęboki. Wszystkie ciemne wariacje: indygo, morski, granatowy...

" Blue is new Black" .

Tak bardzo zaczarował mnie ten kolor, że wykorzystałam go w nowym projekcie wnętrz. Jeżeli chcecie śledzić na bieżąco jak powstaje projekt, to odsyłam Was do mojego instagrama ;)  Ja zdecydowałam się na ciemnoniebieskie akcenty... Dla bardziej odważanych polecam np granatową ścianę. A Wy, co sądzicie o tej barwie? 

 





images via: stil inspiration(1), Debi Treloar (2), entrancemakleri.se (3), tumblr (4), Yann.F (5),

 

Wybrałam dla Was kilka  designerskich perełek w kolorze niebieskim:

 

 

lampa: Rowan pendant lamp by ebb& flow, proj. Susanne Nielsen

krzesło: About A Chair 22, Hay

koc: Ombre Wool Throw

młynki do przypraw: Bottle grinder, menu

 

 

Już jutro kolejny kolor.... Tym razem jasny i delikatny. Jeżeli jesteście ciekawi jaki, to już dzisiaj serdecznie zapraszam! Ściskam!

6 comments:

  1. Bardzo lubię taki kolor. Pierwsze zdjęcie najbardziej przypadło mi do gustu, piękny kolorystyczny akcent.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czasami wystarczy kilka akcentów w nowym kolorze i wnętrza nabiera nowego charakteru ;) Tez lubię aranżacje na pierwszej focie.

      Delete
  2. Niebieskie elementy pokazane na zdjęciach znakomicie współgrają z innymi. Podpatrzyłem, zainspirowałem się i mam nadzieję, że to wykorzystam;P

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...