Trendy na rok 2015. "Nude tones"

10.12.14

Li Edelkoort prognozuje, że najczęściej pojawiającym się kolorem we wnętrzach w roku 2015 będzie odcień brązu zmieszany z mlekiem. Nazywa ten kolor "latte". Dla mnie to bardziej popularny kolor "nude", czyli cieliste odcienie. Jasne drewno, pastelowe barwy, naturalne tkaniny. Ja już dawno pokochałam "nude". Zresztą sami zobaczcie moodboardy, które dla Was przygotowałam. 

 

W najmodniejszy kolor sezonu ubrałam dzisiaj  kolejny trend typowany przez Li. Futrzane meble i dodatki utkane z grubych splotów naturalnych materiałów. Meble niczym maskotki. Fotel Wegnera, czy niesamowita sofa Cipria. Trend ten pojawił się już w roku 2014 (odsyłam Was do posta: klik) Czy rozkwitnie w nadchodzącym roku? Zobaczymy. 

 

Mam dla Was przygotowany jeszcze jeden post z trendami od Li Edelkoort... i jeden z kolorem roku od Pantone. Już teraz serdecznie Was zapraszam!

 

(Trendy wybrane zostały na podstawie artykuły z holenderskiej strony: stylink. Przedmioty, które utożsamiam z tym trendem, zostały dopasowane przeze mnie.)




1. krzesło: No. 33, proj. August Thonet, Ton
2. fotel: The Flag Halyard Chair, proj. Hans J. Wegner
3. zegar: Objectify Plywood Wall Clock
4. lampa: Foscarini Yoko table lamp


1. Krzesło: Marie Sophie proj. Pierre Brichet:
2. Lampa: Foscarini Yoko table lamp
3. Dywan: Danskina Lucky  proj. Karin An Rijlaarsdam
4. Łyżki kuchenne: Toss Around,  KiBiSi dla Muuto



Cipria Armchair,  proj.: Fernando - Humberto Campana dla Edra.

Na koniec kilka zdjęć apartamentu z Malmo. Francuski styl prosto z Skandynawii. Zdobienia i sztukateria grają tutaj pierwsze skrzypce. Kolor jedynie jest tłem dla ciekawej formy.






images via: elle decoration, photo: Petra Bindel, styling: Emma Persson Lagerberg




8 comments:

  1. To jeden z moich ulubionych kolorów, nie tylko we wnętrzach. mam wrażenie, ze to jest jeden z kolorów, który nigdy nie wychodzi z mody. I dobrze:)

    ReplyDelete
  2. O ile meble w takich odcieniach są stosunkowo ciekawe, to już tapety nie przypadają mi do gustu ;)

    ReplyDelete
  3. Dobrze ten kolor przełamuje powszechną skandynawską biel. Inspirujące.

    ReplyDelete
  4. Fotel Cipria rewelacyjny! kojarzy się z omszonymi kamieniami :)

    ReplyDelete
  5. Skandynawski apartament we francuskim stylu przepiękny. Uwielbiam takie aranżacje po prostu:)

    ReplyDelete
  6. Idealny kolor. Delikatny, elegancki, można go zestawić z różnymi dodatkami. Po prostu świetny :)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...