Trendy na rok 2015. Design puchaty jak chmurka.

26.11.14

Wróciliście zmęczeni z pracy. Za oknem zimno, szaro i ponuro... Kto z Was nie rozgościłby się teraz na uformowanej z poduszek sofie od LoFi Studio?  



Miękkie i delikatne materiały odziewają metalowy stelaż. Swą formą przypominają puszysty obłoczek. Zachęcają, aby rozsiąść się wygodnie i wtulić niczym w ciepłą kołdrę. 


Z trendów na rok 2015/2016, przewidywanych przez Li Edelkoort (światowej sławy kreatorkę trendów) wybrałam te, które najbardziej przypadły mi do gustu. Dziś będzie miękko i wygodnie. A w kolejnym poście najmodniejszy kolor sezonu w połączeniu z pluszowymi/ futrzanymi detalami.


(Tredny wybrane zostały na podstawie artykuły z holenderskiej strony: stylink. Przedmioty, które utożsamiam z tym trendem, zostały dopasowane przeze mnie.)




1. Cushionized Sofa, LoFi Studio
2.  image: via pinterest
3.  Duvet Coat, Maison Martin Margiela for H&M
4. Serpentine Chair, Éléonore Nalet for Ligne Roset




1. Easy Chair, Studio WM
2. image via pinterest
3. Ruché Sofa, Inga Sempé for Ligne Roset




16 comments:

  1. Szczerze to nie wygląda to najlepiej lecz z pewnością jest nad wyraz wygodne :)

    ReplyDelete
  2. Podłoga super, ściana ujdzie ale to łóżko to już mocno hipsterskie.

    ReplyDelete
  3. Haha, zabawny pomysł na takie puchowe sofy i fotele, z pewnością są mega wygodne, choć może nie szczególnie piękne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Osobiście mi się ta sofa bardzo podoba... ale zdaje sobie sprawę, że większość będzie miała odmienne zdanie. Lubię takie wzornictwo. Trochę zabawne, trochę intrygujące. Na pewno nie można przejść obok takiej sofy obojętnie ;)

      Delete
  4. Ciekawe pomysły, jednak nie wiadomo jak spisałoby się to w praktyce. Chociaż zanurzenie się w takich poduchach jest bardzo kuszące :) Pozdrawiamy i zapraszamy do nas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie to tylko trend... funkcjonalność to już osobny temat ;) Pozdrawiam!

      Delete
  5. sofa z poduszek! genialne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że nie tylko mi się ona spodobała :)

      Delete
  6. Wątpię w wygodę tej kanapy z podusze. Chyba jednak zwykła kanapa jest lepiej wyprofilowana, niż po prostu rzucone poduszki.

    ReplyDelete
  7. Pośród trenów warto poruszać się mądrze. Jestem na nie, nie wierzę że kiedykolwiek wstałabym z tej sofy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Też miałabym trudności ze wstaniem z tej sofy ;) Tak jak napisałaś, trendy to tylko inspiracje, nie powinniśmy za nimi ślepo podążać.Jak pisałam wyżej mnie ta sofa urzekła... Chociaż nie widzę jej u siebie w domu... to krzesłem Serpentine bym nie pogardziła. Pozdrawiam ciepło! Buzia :*

      Delete
  8. Rzadko spotyka się tak ciekawe wzornictwo :) Pomysł naprawdę zacny.

    ReplyDelete
  9. Ciekawe jak z wygodą takiej sofy z samych poduszek? Dla mnie i tak najwygodniejsze są z ikei...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...