PIEPRZ I SÓL

3.11.14

Młynki do soli i pieprzu to must have każdego szanującego się kucharza. Jeżeli ten kucharz uwielbia też design, to mamy dla niego prezent idealny.

 

Wybrałam swoje cztery ulubione modele. Nie będę oryginalna. Numer jeden to dla mnie projekt Norm Architects dla marki Menu. W swojej kuchni również posiadam młynki New Norm. Prosta forma i piękna kolorystyka, do tego są lekkie i poręczne.

Na drugim miejscu uplasowały się młynki Plus od muuto. Jeżeli  jednak ktoś woli klasykę, to zdecydowanie powinien wybrać model Paris od Peugeot. Na koniec chciałabym  zwrócić Waszą uwagę, na projekt architekta Petera Zumthor'a dla Alessi. Prawdziwa poezja. Tylko jestem ciekawa jak z funkcjonalnością? 

A jakie są Wasze ulubione młynki do soli i pieprzu?













images via : pinterest



4 comments:

  1. Ja jestem za klasyką czyli wybrałabym młynek Peugeout :)
    Piękne stylizacje "tacowe".

    ReplyDelete
  2. wszystkie mi się podobają:) nie potrafię wybrać! ale strasznie fajne te tacowe aranżacje...

    ps. pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na moje sówkowe candy:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki takim aranżacjom gotowanie od razu staje się przyjemniejsze ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...