ECO KITCHEN " Green is good"

2.7.14

17 comments:

  1. O, chyba zainwestuję w zielone dodatki do kuchni! :) Mam meble Serpe www.serpe.pl - całe w bieli. Zielone dodatki będą idealnie pasować. Przy okazji - polecam meble - swietna jakosc, cena, po długim użytkowaniu wciąż wyglądają jak nowe. ;)

    ReplyDelete
  2. Cześć, podobnie jak Ty dałam się uwieźć Polivore'owym zabawom :) to naprawdę świetne narzędzie dla projektanta. Pierwszy raz odwiedzam twojego bloga i myślę, że znalazłam braterską dusze :) będę zaglądać częściej, pozdrawiam Ola'Collage

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj jak miło! :) Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję. Rownież nie znałam Twojego bloga... ale ja niestety ostatnio nie jestem na czasie :-/ Bede do Ciebie zaglądać! Buziaki!

      Delete
  3. Ja zaszalałam z zielonymi dodatkami w sypialni i wiecie co, też się sprawdziły! Mój zielony dywanik, zielona pompka do mydła oraz zielona rama lustra szaleją w połaczeniu z jasnymi płytkami!

    ReplyDelete
  4. Ja mam od wielu lat pełno zieleni w kuchni i jestem zachwycona, dodają dużo otuchy w trakcie większego gotowania ;)

    ReplyDelete
  5. Zieleń w kuchni połączony z bielą to naprawdę strzał w dziesiątkę, a przynajmniej takie jest moje zdanie. Jeszcze do tego zielone przyprawy w doniczkach dodają świeżości.

    ReplyDelete
  6. Świetne krzesło! Zieleń połączona z tym kolorem drewna to strzał w 10.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krzesło to ostatnio moje must have! Marzę o takich krzesłach przy kuchennym stole.... Producentem jest &tradition... a Krzesło nazywa się In between ;)

      Delete
  7. Śliczna kolorystyka, bardzo dobrze pasuje do koncepcji lasu i natury. Efekt powiem, że zaskakująco ciekawy ;) Odpowiedni dobór elementów to podstawa sukcesu w dekoracji wnętrz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja uwielbiam takie połaczenie... bo kocham i las i naturę. Moze dlatego ;)

      Delete
  8. Zieleń i drewno bardzo dobrze komponuje się w tej przestrzeni, ciekawie to wygląda. Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  9. Nie wyobrażam sobie kuchni bez takich naturalnych akcentów, a dodatkowo zieleń to kolor nadziei, więc lubię się nią otaczać. Staram się, aby u mnie w kuchni zawsze były świeże zioła oraz kwiaty. I mogę z niej nie wychodzić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie ;) Nic tak nie dodaje życia kuchni jak świeże zioła i kwiaty. Ja też się staram mieć zawsze świeże kwiaty.

      Delete
  10. Super kolory w tej kuchni. Zieleń w kuchni to jest to co lubię najbardziej. Naprawdę

    ReplyDelete
    Replies
    1. cieszę się, że się Tobie spodobało to połączenie! :)

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...