NATURAL KITCHEN

23.6.14

11 comments:

  1. Replies
    1. Ostatnio pokochałam takie naturalne odcienie przełamane pastelowymi akcentami

      Delete
  2. super ! :- ) dzieki temu zestawieniu, mam juz w glowie kolejna inspiracje dla kuchnii :- ))

    ReplyDelete
  3. Bardzo ciekawe zestawienie kolorystyczne :)
    Pomponowo zapraszam do siebie :)
    http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Jak kuchnia w stylu natural to tylko taka wzbogacona luksferami. Ja mam luksfery nomos www.nomos.com.pl :) Świetna jakość i niesamowity efekt dla całego wnętrza!

    ReplyDelete
  5. Bardzo pozytywne przesłanie na kubkach! :)) Bardzo lubię wyszukiwać takie ciekawe elementy do kuchni, szczególnie w takich kolorach - idealnie oddają mój gust ;)

    ReplyDelete
  6. pastelowe dodatki doskonale sprawdzają się w białych kuchniach

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...