1/27/2014

&tradition - piękno duńskiego wzornictwa, oraz "must have" roku 2014: blady róż

Dzisiejszym postem chciałabym rozpocząć tydzień różowy na moim blogu ;) Jeżeli śledzicie najnowsze trendy, zauważyliście pewnie, że róż pojawia się coraz częściej jako akcent kolorystyczny we wnętrzach i wzornictwie. Bynajmniej nie chodzi mi o kolor, okrzyknięty kolorem roku  2014 przez firmę Pantone- Radiant Orchid, ale bardziej o blady róży, często zmieszany z beżem. 

Spójrzcie na najnowsze zdjęcia od duńskiej firmy &tradition. Nadal modne jest naturalne drewno, marmur i miedź...  i cała gama szarości, ale została ona przełamana delikatnym różem. W kolejnych postach pokaże Wam jak architekci i styliści dekorują wnętrza właśnie tym kolorem,  jak łączyć róż, by nie był  on zbyt landrynkowy i zarezerwowany tylko do pokoi małych dziewczynek.
Tymczasem zobaczcie niezwykle wysmakowaną kolekcję od &tradition. Jednej z moich ulubionych duńskich marek.









Starsze zdjęcia z kolekcji &tradition. Szarość i miedź to również moje ulubione ostatnio połączenie. Miedziana lampa - projekt Jørn Utzona ( architekt, który zaprojektował m.in operę w Sydney) 







Krzesło In between już wyrosło na miano mebla kultowego. Ja wróżę mu jeszcze większą karierę i mam nadzieje, że zdetronizuje królujące wszędzie krzesła eames ;)





Ta sofa to moje marzenie- ikona duńskiego wzornictwa. Mayor Sofa AJ, Projekt: Arne Jacobsen & Flemming Lassen







images via :http://www.andtradition.com/ and pinterest.


4 comments:

  1. Jedynie taki róż i jedynie w mieszkaniach jest dla mnie do zaakceptowania:) Pieknie te wnętrzna , bardzo przejrzyste, a ten lekki odcień różu daje się zauważyć w tym całym kontrascie.

    ReplyDelete
  2. Mnie najbardziej podoba się połączenie tego odcienia z szarym. Super zdjęcia :)

    ReplyDelete
  3. podoba mi się biała zabudowa regałowa ściany (między innymi)

    farfala-design https://www.facebook.com/farfala.design

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...