Benjamin Moore colour of the year 2014: Breath of Fresh Air / Kolor roku 2014 według Benjamin Moore: Breath of Fresh Air

19.1.14

Według  Benjamin Moore to kolor błękitny będzie kolorem roku 2014. Ja jestem ich propozycją totalnie oczarowana. Kolor jest świeży, delikatny i bardzo uniwersalny. Sami zobaczcie:






Z odcieniem "Breath of Fresh Air" kojarzy mi się krzesło Serpentine zaprojektowane przez Éléonore Nalet dla Ligne Roset. Nie tylko za sprawą koloru, ale także ciekawej formy, przypominającej chmurkę. Aż chciałoby się zatopić w miękkie puchowe siedzenie i pomyśleć o niebieskich migdałach ;)





Lista zakupów: Breath of Fresh Air  ( kuchnia w błękicie)


Ostatnio marzą mi się  również błękitne dodatki do mojej kuchni. Odwiedziłam kilka sklepów internetowych i znalazłam ciekawe przedmioty w kolorze błękitnego nieba (niektóre z nich po bardzo atrakcyjnych cenach!). Na moim moodboardzie zestawiłam je z naturalnymi barwami i czarnymi akcentami, żeby przełamać ich trochę słodki, pastelowy charakter.
Chociaż mamy połowę stycznia, ja już myślę o wiośnie. Nie mogę doczekać się kiedy w doniczka na parapecie posadzę niezapominajki... 






- lampa: Bloomingville, white loft, 450 zł
- herbaty: czarne puszki: by nord copenhagen, scandi decor, 77 zł
                błękitna puszka: Løv is pure : Detox, Løv Oragnic ok 100 zł
- krem do rąk: L`Occitane, 90 zł
- obrus: H&M Home, 149,90 zł
- plakat z ramką: house doctor, aga martin, 159 zł
- dzbanek: Bloomingville, white loft, 128 zł
- świeczka + puszka: house doctor, red onion, 34,50 zł ( przecena)
- puszka na cukier: Vintage By Hemingway, red onion, 35,01 zł
- puszka na kawę i herbatę: house doctor, amazing decor, 23 zł 

4 comments:

  1. Ufff....zdecydowanie lepszy niż ten Pantonowski:)

    ReplyDelete
  2. Mam wielką nadzieje, że bedzie, bo odcienie szarosci i niebieskiego lubie najbadziej.
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  3. ale bajeczne krzesło! no cudo!
    zapraszam do siebie:
    www.stopmymoments.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. piękne błękity! Pozdrawiam ceipło:):)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...