Must Have: Kubus Candle Holder from By Lassen/ Must Have: Świeczniki Kubus od by Lassen

7.11.13

Nic tak nie umila jesienno- zimowych wieczorów jak ciepłe światło świec. Ostatnio  zachorowałam na punkcie świeczników Kubus, duńskiej firmy by Lassen. Niestety, nie mogę znaleźć ich w żadnym z polskich sklepów. Może Wy mi pomożecie?  Na razie zadowoliłam się świecznikami i świecami z H&M Home ;) ( Również są piękne... i o wiele tańsze ;) !) Tymczasem zapraszam do obejrzenia kilku inspiracji z świecznikami Kubus.













images via: pinterest

6 comments:

  1. uwielbiam! mam i ja:) w srebrze prosto ze sklepu agnethahome;)
    uściski

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten od Agnethy to jest swiecznik inspirowany a oryginał to oryginał. Oryginał jest w sprzedaży chyba tylko za granicą i kosztuje sporrrooo :) Ale fakt że sporo blogów produkuje "inspirowane" podróbki.

      Delete
  2. Te oryginalne mają ceny z kosmosu niestety...

    ReplyDelete
  3. świetny blog i zdjęcia ;)
    obserwujemy? ♥

    ReplyDelete
  4. Świetne, jak już zauważyła scraperka wersja mniej bolesna finansowo jest u Agnethy:)

    ReplyDelete
  5. Też jestem zachwycona tymi świecznikami ale rzeczywiście ceny powalające...przeszukałam cały internet prawie by znaleźć coś w tym stylu i znalazłam taki jeden i kupiłam na scandiconcept firmy house doctor. nie jest to szczyt jakości wykonania i wielkości (10cm na 10) ale w takim vintage stylu ...całkiem nieźle wygląda...pozdrawiam:

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...