Interior trends: White marble part 2/ Trendy: Marmur w aranżacji wnętrz

1.8.13

Dzisiaj kolejna inspiracja z marmurem w roli głównej. Specjalnie dla Was przygotowałam zestawienie dwóch najgorętszych trendów nadchodzącej jesieni, czyli miedzi i marmuru. Wiele miedzianych i marmurowych akcesoriów proponuje w swej jesiennej ofercie House Doctor. Zachęcam do obejrzenia ich najnowszego katalogu .

Przed Wami miedź i marmur w roli głównej i projekt architektów z Mount Fuji Architects Studio

 

 


1. Marble Cushion, Ferm Living / Poduszka Marble, Ferm Living
2. Copper Mirror Bolina, House Doctor Autumn winter 2013 /Miedziane lustro Bolina, House Doctor
3. Scent Candle London by Tom Dixon / Miedziana świeczka z marmurową pokrywką proj. Tom Dixon
4. Algedi Table Copper/Marble by Iacoli & McAllister / Stolik " Algedi" proj. Iacoli & McAllister
5. Marble tiles/ Płytki marmurowe
6. Copper jug, House Doctor Autumn Winter 2013 / Miedziany dzbanek, House Doctor Jesień Zima 2013
7. Copper Desk Table, House Doctor Autumn Winter 2013 /Lampka, House Doctor Jesień Zima 2013
8. Calacatta Marble Coffee Table, Mid Century Antiques /Stolik kawowy, Mid Century Antiques

 

House Plus by Mount Fuji Architects Studio

 

House Plus projektu Mount Fuji Architects Studio








images via: homeDSGN


3 comments:

  1. Miedź i marmur...piękne połączenie :) a ja też dzisiaj o miedzi ;)

    ReplyDelete
  2. Choruję na lustro Bolina, teraz wchodzi podobne do Madam Stoltz tylko jest zawieszone na grubym, jutowym sznurze;)

    ReplyDelete
  3. Ja również zakochałam się ostatnio w marmurze. Cegiełki marmurowe zastosowałam też ostatnio we wnętrzu i wyglądają świetnie. Kupiłam je na Allegro trochę w ciemno, ale ryzyko się opłacało, kto teraz wchodzi do mieszkania pyta co to takiego fajnego mam na ścianie :)
    Lampkę z House Doctor oglądałam bacznie na targach i zastanawiam się nad jej nabyciem.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...