Paris: the city of inspiration/ Paryż: miasto pełne inspiracji

25.7.13



images via: pinterest

Zapraszam Was w  wakacyjną podróż po inspirujących wnętrzach Paryża. Wybrałam dla Was sześć niepowtarzalnych mieszkań. Każde w innym klimacie.

W poprzednim poście mogliście zobaczyć urokliwe wnętrze w stylu vintage. W przygotowaniu czeka kolejnych pięć :)

Tymczasem chciałam Wam pokazać projekt Nichole Robertson " PARIS IN COLOR" , który ukazuje Paryż w zupełnie innej odsłonie. Autorka odkrywa przed nami najbardziej urokliwe detale miasta, z dala od głównych atrakcji, a wszystko uchwycone w subtelnych kompozycjach kolorystycznych. 

Poniżej moje ulubione zestawy zdjęć: Paryż w odcieniach pomarańczowych, białych i czarnych.  Pozostałe fotografie możecie zobaczyć na stronie ( klik)








5 comments:

  1. Uwielbiam Paryż! pozdrawiam...

    ReplyDelete
  2. Piękny i inspirujący blog,
    Będę tu zaglądać {:-D
    Małgosia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo miło mi to czytać :) Takie komentarze są zawsze dla mnie dodatkową motywacją, by się jeszcze bardziej starać. Pozdrawiam serdecznie! Julia

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...