studio i29

3.1.13


 

Wnętrza holenderskiej pracowni i29 

Szukając inspiracji w sieci, natknęłam się na stronę pracowni i29. Od razu zakochałam się w ich wnętrzach. Estetyka, funkcjonalność, dbałość o detal- wszystko idealnie wpasowuje się w mój gust. Wybrałam dla Was trzy realizacje tej holenderskiej pracowni (więcej znajdziecie na ich stronie: klik).

Pierwsze wnętrze to mieszkanie z ciekawą, ażurową ścianą. Rozsypane na białej płaszczyźnie wielokąty stopniowo zwiększają swój rozmiar. Małe otwory, z początku jedynie ozdabiają fronty szafek, stopniowo przekształcają się w geometryczne półki, aż  wreszcie przemieniają się w nietypową wyspę kuchenną.  Motyw wieloboków pojawia się także na czarnych krzesłach "One" firmy Magis.
Szafy wnękowe, drzwi, okładzina ścienna i schody wykonane są z tego samego materiału- jasnego drewna, dzięki czemu zacierają się granice pomiędzy poszczególnymi elementami, tworząc spójną całość. Wnętrze wydaje się przez to większe. Jednak przede wszystkim rozwiązanie to jest niezwykle funkcjonalne.

W drugim wnętrzu mieszkalnym,  oczarowała mnie kuchnia. Prosta, funkcjonalna, z subtelną, ale ciekawą kolorystyką. Mniej znaczy więcej.

Trzecie wnętrze to budynek szkolny. Przestrzeń nieco industrialna, nieco graficzna, gdzie znowu możemy zobaczyć zabawę formą i kontrastujące połaczenia bieli i czerni

A Wy co myślicie o tych realizacjach? Która przypadła Wam do gustu  najbardziej? Po więcej inspiracji odsyłam na stronę pracowni.


home 1








home 2




School







images via: i29

2 comments:

  1. Cieszę się przeogromnie z każdej nowej duszy na moim blogu. A cieszę się podwójnie, że przede wszystkim ktoś CZYTA, nie tylko ogląda obrazki. ;-)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...